Koordinasyon Şubesi
a) Genel Müdürlüğün görev yetki ve sorumluklarıyla
ilgili mevzuat değişikliklerini takip etmek ve Daire Başkanlığı personelini
bilgilendirmek.
b) Başkanlığın gelen giden evrak kayıtlarını tutmak,
dosyalamak, arşivlenmesi ile ilgili işlemleri yürütmek,
c) Daire Başkanlığının görev alanına ilişkin haftalık,
aylık ve yıllık faaliyet raporları ile stratejik plan, kalkınma planları ve
eylem planlarını diğer birimler ile koordineli olarak hazırlamak,
ç) Daire Başkanlığının tahakkuk işlemlerini yapmak,
d) Daire Başkanlığı personelinin özlük haklarına
ilişkin iş ve işlemlerin takip etmek,
e) Daire Başkanlığının demirbaş ve malzemeleri ile
ilgili iş ve işlemleri mevzuata uygun olarak yürütmek,
f) Şubenin görev,
yetki ve sorumluluk alanına giren konularda görüş bildirmek, soru önergeleri ve
bilgi edinme başvurularına cevap vermek,
g) Şube
ile ilgili istatistiki bilgileri hazırlamak,
ğ) Şubenin
görevlerini ilgili kanun, kanun hükmünde kararname, tüzük, yönetmelik ve
benzeri mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirmek, mevzuat
değişikliklerini takip ederek gereğini yapmak, görev alanına giren konularda
gerekli araştırmaları yaparak Daire Başkanını bilgilendirmek,
h) Şubeye bağlı personelin görev
dağılımını yapmak, personelin görevini mevzuat hükümlerine uygun olarak yapıp
yapmadıklarını kontrol etmek, personelin özlük haklarını ve mesaiye zamanında
geliş gidişlerini takip etmek,
ı) Daire Başkanının vereceği veya havale
edeceği diğer görevleri zamanında yapmak,